Zestaw ćwiczeń do samodzielnego wykonania. Obliczanie BMI.

Dziś oprócz zestawu ćwiczeń do wykonania, trzeba będzie dokonać pomiaru wysokości i masy ciała, aby określić współczynnik BMI. Najpierw wykonajmy zadania fizyczne. Jeśli masz możliwość, ćwicz na świeżym powietrzu. Pamiętaj, aby nie naruszać ograniczeń związanych z epidemią.

  I część - rozgrzewka

Pamiętaj! Porządna rozgrzewka to podstawa! Zaczynamy.


II część - trening całego ciała 

Tym razem poćwiczymy z naszymi przyjaciółmi zza oceanu. Ciekawe czy podołacie?


III część - stretching

Na koniec dobrze jest wykonać kilka ćwiczeń gibkościowych. Pamiętaj! Nie przekraczaj granicy bólu, ale się do niej zbliżaj podczas "naciągania".


Bardzo dobrze. Trening już wykonany. Przejdźmy do zadania.

Zadanie

Termin wykonania: do 10 maja 2020 r. 

Dokonaj pomiaru masy i wzrostu własnego ciała. 

Będzie Ci więc potrzebna waga, może być najprostsza "łazienkowa" ważne, aby nie zakłamywała wyniku i miała odpowiedni zakres. Do pomiaru wysokości ciała możesz użyć metrówki zwijanej. Jedna osoba musi rozwinąć metrówkę od podłogi wzdłuż ściany a Ty musisz stanąć przy ścianie tak, aby można było wiarygodnie odczytać wynik. 

Wyniki pomiarów zapisz. 

Zapoznaj się z informacjami na stronie: https://www.ofeminin.pl/kalkulator-bmi oraz oblicz swoje BMI za pomocą dostępnego tam kalkulatora.

Wyniki prześlij na e-maila podanego przy zadaniu domowym wg schematu:

Imię i nazwisko:
dokładny wiek:

masa ciała: 

wysokość ciała:

wskaźnik BMI:

wynik: 



Powodzenia!

   


Popularne posty z tego bloga

Dzienniczek aktywności i test Coopera

Zasady samodzielnego ćwiczenia w domu, propozycje zadań